Seuran tapahtumat

Etusivu / Tapahtumia: 2022

Juhlavuoden koru joululahjaksi

Seiskari-seuran 90-vuotisjuhlavuoden kunniaksi suunniteltiin sarja koruja ja koriste-esineitä, joissa on Seiskarin vaakunan tuttu vorotta-kelkka. Tuotteet ovat laserleikattua korkealaatuista kotimaista koivuvaneria. Niitä valmistaa seuran jäsen Paul Öhrnberg tilausten mukaan. Sarjaan kuuluvat korvakorut, riipus, rintakoru/solmioneula, pinssi, avainrengas ja jääkaappimagneetti. Koivuvanerin paksuus on 3 mm. Pinssissä on lisäksi 1 mm paksuinen taustalevy. Osassa tuotteista myös verkko on läpileikattu. Korvakorut ovat saatavissa kahtena versiona, joko hopea- tai teräskiinnikkeillä, molemmat EU-säännösten mukaista korumetallia. Tuotteita voi tilata sähköpostitse, kuvat löytyvät nettisivujen Kauppa-välilehdeltä. Kaikki ne mahtuvat kirjekuoressa toimitettavaksi.

Simunat 30.10.

Seiskari-seuran SIMUNAT pidetään tuttuun tapaan sunnuntaina 30.10. klo 12 alkaen. Lännessä kokoonnutaan Raision ABC:n kabinettiin, omakustanteinen ruokailu ja haastelua. Haminassa kokoontumispaikka on perinteisesti kumppanuustalo Hilma, joka nyt on muuttanut osoitteeseen Kadettikoulunkatu 3. Pientä ohjelmaa on suunnitteilla ja sopii ottaa vaikka valokuvia mukaan.

Seiskari-seuran 90-vuotisjuhla

Seiskari-seuran kesäjuhlaa vietetään sunnuntaina 7.8.2022 Helsingissä Poliisien kesäkodilla. Juhla on samalla Seiskari-seuran 90-vuotisjuhla. Tilaisuus alkaa kello 12. Ruokailu ja kahvit ohjelman lomassa sisältyvät pääsymaksuun (hinta ilmoitetaan myöhemmin). Ruokailun takia toivotaan kaikilta ennakkoilmoittautumista 15.7. mennessä, sähköpostitse seiskarinsaari@gmail.com tai puhelimitse alla mainituille yhteyshenkilöille.

Juhlapaikka Poliisien kesäkoti sijaitsee Lauttasaaressa osoitteessa Kyyluodontie 1. Yhteiskuljetukset Turusta ja Kotka-Hamina-suunnasta järjestetään, jos sellaiseen on tulijoita.

Yhteyshenkilöt idässä Jari Herrala p. 040-7423 614 tai jp.herrala@gmail.com ja Marja Herrala p. 040 7444712. Lännessä Antti Lehmuskoski p. 050-5590 314 tai antti.lehmuskoski@pp.inet.fi ja Raija Herrala-Nurmi p. 040 7374678.

Vuosikokous etäkokouksena 28.4.2022

Seiskari-seuran vuosikokous 2022 pidetään etäkokouksena huhtikuun lopussa. Kokous pidetään torstaina 28.4. klo 18.00 alkaen. Esillä sääntöjen määräämät vuosikokousasiat eli vuoden 2021 tilit ja toimintakertomus, kuluvan vuoden toimintaa koskevat suunnitelmat ja henkilövalinnat. Kokoukseen voi ilmoittautua 27.4. mennessä sähköpostilla seiskarinsaari@gmail.com tai suoraan sihteerille sähköpostilla rihe@netti.fi.

Viipurin Laulu-Veikkojen juhlakonserttiin

Toiveikkaina olemme varanneet 40 lippua Viipurin Laulu-Veikkojen 125-vuotisjuhlakonserttiin Helsingin Musiikkitalolle huhtikuussa. Tulenkantajat-niminen juhlakonsertti pidetään lauantaina 23.4.2022 kello 14.00. Luvassa on komeaa musiikkia, ja puheenjohtajamme Essi Helisma on saanut varattua Seiskari-seuralle liput parhailta paikoilta salin edestä karjalaiseen alennushintaan 35,00 €/henkilö. Ilmoita osallistumisestasi HETI sähköpostilla seiskarinsaari@gmail.com tai puhelimitse sihteeri Raija Herrala-Nurmelle p.  040 7374678. Ehdottomasti viimeinen päivä ilmoittautua on 13.3., sen jälkeen luovutamme ylimääräiset varaukset pois ja lähetämme maksuohjeet ilmoittautuneille. Mukaan voi ottaa ystäviä ja perheenjäseniä, emme kysy Seiskari-seuran jäsenyyttä tai Karjala-korttia. Kuoro viettää juhlaa, ja mekin muistamme tällä tavalla oman seuramme 90-vuotisjuhlaa!