Seiskarilainen -lehti

Seiskarilainen lehtil ogo

Lehti

Seiskarilainen on Seiskari-seuran julkaisu saaresta juurensa löytäville ja muuten saarelaisuudesta kiinnostuneille. Lehti ilmestyy kerran vuodessa, seuran kesäjuhlassa.
Seiskarilainen on tärkeä yhdysside jäsenille. Lehdessä seura tiedottaa toiminnastaan; sivuilta löytyvät johtokunnan jäsenten yhteystiedot ja tiedot tulevista tapahtumista.

Seiskarilainen on tärkeä väline saarelaisen perinteen tallennuksessa ja eteenpäin viemisessä. Se on silta menneisyyden ja nykyajan välillä. Juttujen kirjo ulottuu Seiskarin juhlatavoista ja elinkeinoista saaressa syntyneiden mielenkiintoisiin muisteluksiin. Seiskarin yhteydet muihin ulkosaariin, Koivistoon ja Inkerinmaahan näkyvät nekin aiheissa.

Lue ja osallistu

Lehteä tehdään lukijoille - lukijat tekevät lehteä. Kiinnostavat juttuaiheet saadaan usein lukijoilta. Lehden toimituksen lisäksi juttujen kirjoittamiseen ja valokuvien hankkimiseen osallistuu monia seuran jäseniä, ahkera ydinjoukko on mukana numerosta toiseen. Seiskarilaisen toimitukselle palaute, valokuvat ja ideat ovat aina tervetulleita.

Kaikki innokkaat ja halukkaat kirjoittajat - laittakaa tulemaan juttuja päätoimittajalle huhtikuun loppuun mennessä. Myös ideat juttujen aiheeksi ovat tervetulleita.

Seiskarilainen No. 31 on ilmestynyt

Lehteä voit kysellä osoitteesta
seiskarinsaari@mail.com
tai viestillä alla olevalla lomakkeeseen.

Lehden hinta on 5€
Vanhemmat lehdet 3€