Seuran tapahtumat

Etusivu / Tapahtumia: 2020

Vuosikokouksessa päätettyä

- päivitettiin johtokunnan uusi kokoonpano ja valittiin uusi puheenjohtaja
- hyväksyttiin tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus toimijoille
- päätettiin että jäsenmaksu pysyy ennallaan (15€) - (jäseniä on noin 250 ja 90 vuotta täyttäneet ovat vapaajäseniä)
- keskusteltiin ulkosaarelaisten kirkkopyhän (toteutuu pienimuotoisena) ja simunoiden toteuttamisen mahdollisuudesta nykyisessä poikkeustilanteessa
- kesäjuhla pyritään pitämään 8.8.2021, paikkana Poliisien kesäkoti Lauttasaaressa

Vuosikokous

Eduskunta on hyväksynyt väliaikaisen lain, jonka nojalla mm. yhdistysten sääntömääräisille kokouksille on annettu lisäaikaa ja kokouksissa voidaan käyttää asiamiehiä ja sähköisiä kokoussovelluksia. Aikaa on syyskuun loppuun asti.

Seiskari-seuran uusi vuosikokouspäivä on sunnuntai 20.9.2020 klo 12 alkaen Karjala-talolla Helsingissä. Käsitellään vuoden 2019 toiminta ja tilit, hyväksytään 2020 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Varmasti kauaskantoisin asia on uuden puheenjohtajan valinta, kun seuraa viime vuodet johtanut Jari Herrala haluaa siirtää tehtävän eteenpäin.

Koska suuria kokoontumisia pyritään syksylläkin vielä välttämään, tämän kirjeen liitteenä on valtakirjalomake. Voit valita itsellesi asiamiehen, jolle annat valtakirjan edustaa itseäsi vuosikokouksessa. Täytät valtakirjan, allekirjoitat sen ja annat edustajallesi mukaan kokoukseen. Sama asiamies voi edustaa useita seuran jäseniä.

Simunat

Syksyiset Simon päivät eli simunat ovat olleet kesäjuhlaa pienempi tapahtuma idässä ja lännessä erikseen. Olemme toiveikkaita, että ne voidaan tänäkin vuonna järjestää. Päivä on sunnuntai 25.10.2020 ja aika klo 12. Itä-Arttelin simunoita vietetään Haminassa kumppanuustalo Hilmassa (Kadettikoulunkatu 3). Koska Raision ABC:n kokoustilat ovat vielä lokakuussa kiinni, Länsi-Reitaleille on luvattu kokoontumispaikkaa Marina Palacesta.