Seuran tapahtumat

Etusivu / Tapahtumia: 2016

Simunat

Simunaa istuttiin 30.10.2016. Reitalit kokoontuivat ABC-Raision kabinetissa ja Itä-Arttelit Kumppanuustalo Hilmassa, Haminassa.

Lännessä simunoihin osallistui 21 henkilöä. Ruoka oli hyvää ja juttua riitti. ABC:n huoltoaseman kabinetti oli hyvä koontumispaikka. Sinne varmaan suunnataan seuraaviinkin simunoihin.

Idässä osallistujia oli 29 henkilöä, joista nuorin peräti vasta 4 kk. Osallistujia oli saapunut jopa 250 km:n päästä.

(kuvat: akl/lännessä - J .H/idässä)

Kesäjuhla

Seiskari-seuran jokakesäinen yhteinen juhla järjestettiin sunnuntaina 7. elokuuta Helsingin Lauttasaaressa Poliisien kesäkodilla kello 12 alkaen. Juhlassa esiintyi seiskarilaistaustainen chanson -laulajatar Noora Kiili säestäjineen sekä lauluryhmä ”Seiskarin kultakurkut” Ilkka Ämmälän johdolla. Juhlapuheen piti niinikään seiskarilaissyntyinen Meri-Sisko Eskola. Tuula Marttila luki Ville Marttilan muisteloita. Lisäksi ohjelmassa oli perinteisesti mm. kyykkää ja arpajaiset. Myös lapset huomioitiin juhlassa omalla ohjelmallaan.