Seuran tapahtumat

Etusivu / Tapahtumia: 2021

VUOSIKOKOUSKUTSU

Seiskari-seuran vuosikokous pidetään sunnuntaina 19.9.2021 klo 14.00 hybridikokouksena. Jäsenet voivat osallistua kokoukseen tietokoneyhteydellä ja lisäksi järjestetään tilaisuus kokoontua idässä kumppanuustalo Hilmassa ja lännessä Raision ABC:n kabinetissa, joihin myös järjestetään tietokoneyhteys. Omalla atk-laitteellaan etänä osallistuvien pitää ilmoittautua etukäteen, jotta tarvittava kokouslinkki voidaan lähettää hyvissä ajoin tekstiviestillä tai sähköpostilla. Hilman ja Raision kokoontumisiin voi osallistua ilman ilmoittautumista ja osallistujille tarjotaan seuran puolesta pullakahvit. Kumppanuustalo Hilman osoite on Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Raision ABC sijaitsee valtatie 8:n varrella Kustavintien risteyksessä.

Ilmoittautuminen etäyhteyttä varten puheenjohtaja Essi Helismalle sähköpostilla pampulan.boksi@gmail.com.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli vuoden 2020 toiminta ja tilit, hyväksytään 2021 toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksu sekä tehdään tarpeelliset henkilövalinnat.

Vuosikokous

Seiskari-seuran vuosikokous pidetään sunnuntaina 19.9.2021 klo 14.00 hybridikokouksena. Jäsenet voivat osallistua kokoukseen tietokoneyhteydellä ja lisäksi järjestetään tilaisuus kokoontua idässä kumppanuustalo Hilmassa ja lännessä Raision ABC:n kabinetissa, joihin myös järjestetään tietokoneyhteys. Omalla atk-laitteellaan etänä osallistuvien pitää ilmoittautua etukäteen, jotta tarvittava kokouslinkki voidaan lähettää hyvissä ajoin tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tarkemmat ohjeet myöhemmin julkaistavassa kokouskutsussa ja lähiaikoina lähtevässä jäsenkirjeessä.

Muuta syksyn toimintaa (Pandemiarajoituksista johtuvat muutokset mahdollisia)

Ulkosaarelaisten perinteinen kirkkopyhä Kotkan kirkossa sunnuntaina 10.10.2021 kello 12.00. (Huom. kellonaika)

Simon päivät eli simunat sunnuntaina 31.10.2021 klo 12 kumppanuustalo Hilmassa Haminassa ja Raision ABC:n tiloissa Raisiossa.

Vuosikokous ja kesäjuhla valmisteilla

Seiskari-seuran hallitus valmistelee yhdistettyä vuosikokousta ja kesäjuhlaa elokuulle. Se voidaan pitää, jos pandemiaan liittyvät kokoontumisrajoitukset kesän aikana lievenevät, kuten kaikki toivovat ja odottavat. Poliisien kesäkoti Helsingin Lauttasaaressa on varattu 8.8.2021 klo 12 alkaen. Tarkoitus on pitää ensin vuosikokous, sitten ruokailla ja sen jälkeen järjestää mahdollisimman väljästi ulkosalla tapahtuvaa toimintaa ja vapaata seurustelua. Lisätietoja myöhemmin jäsenkirjeessä ja täällä nettisivuilla.

Kesän 2021 muu toiminta

Jos Kotkan Meripäivät 28.-31.7.2021 pidetään, Seiskari-seura on varautunut järjestämään sinne oman kojunsa, kuten on tehty jo vuosikymmenien ajan. Kaikki muut retki- ja matkasuunnitelmat odottavat seuraavaa kesää. Syksyllä on tarkoitus järjestää perinteinen kirkkopyhä ja simunat, jos suinkin mahdollista.